søndag 11. april 2010

Gensere til Tora

Jeg synes det er veldig moro å strikke babyklær, og nå som jeg har noen å strikke til passer jeg på!


Denne genseren i størrelse 6 måneder er strikka av garn jeg kjøpte i Praha.
Dette garnet er veldig drøyt; etter å ha strikka denne genseren + et par sokker størrelse 38,
har jeg kun brukt ett og et halvt nøste!!!!!
Riktignok er det 100 grams nøster, men allikevel..... Det er helt rått!!


Denne genseren størrelse 6-9 mnd er strikka av diverse rester av babyull.
Det er det jeg vil kalle en hverdagsgenser :-)

1 kommentar:

  1. Så fine gensere. Det må være koselig å strikke så mye fint til ei lita jente. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Når det gjelder slankingen er det utallige forsøk hvor jeg begynner, men det sklir ut. Men når jeg først kommer igang og har den rette motivasjonen går det bra. Gleder meg til 17. mai iår når jeg skal ha på bunaden uten å måtte holde pusten :D Kos deg i vårsola! Jeg har jobba i hagen idag.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!