mandag 16. august 2010

Grønt sjal i shetlandsull

Dette er et lite "drops-sjal" strikka i shetland soft. Jeg synes disse sjalene er så greie fordi de ikke "fyller opp" så veldig. Med andre ord akkurat passe stort å ha til en genser eller under ei jakke til vinteren.
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg egentlig synes om dette garnet, Shetland Soft fra Malsen og Mor. Tråden deler seg veldig lett når jeg strikker... det er et stort minus!
På den positive siden synes jeg garnet har et nydelig fargespill. Det er ikke en klar farge, men nyanser i grønt og nesten mot gult i dette sjalet. Det synes jeg er fint; det gir mere liv i plagget :)

Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Det var slik jeg liker sjal, passe stort og enkelt; kjempefint!!
    Ha en god kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Flott farge og størrelsen likte jeg veldig godt :0)Synes det er synd at tråden deler seg for det ser ut som et herlig garn. Ha en fin uke :0))

    SvarSlett
  3. Kjempefin størrelse på sjalet. Helt enig:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!