søndag 22. august 2010

Vest størrelse tre - fire år

Denne vesten har jeg strikka i 2 tråder tynn alpakka.
Ideen er etter "enkel vest" fra Pikles, men jeg har laget vesten litt bredere hele veien og litt videre i ermhullene.
Jeg har også heklet en "blondekant" rundt ermene, slik at de står litt opp når vesten er på. Jeg synes det ble fint :)
Dessverre glemte jeg å ta med meg kamera da jeg prøvde den på modellen min.... men men, dere får tro meg på mitt ord :)
Jeg har tatt bildet før jeg dampet vesten. Knappene er treknapper, men på bildet ser det ut som hvite plastknapper.... sukk... det var ikke meningen!

2 kommentarer:

  1. Først, tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du har veldig mye fint i strikk her på bloggen din. Ha en fin søndag.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!