tirsdag 7. september 2010

Peppermynte....

... er det første jeg tenker på når jeg ser på disse sokkene. Det blå- og grønnfarga garnet er farget med icing colours. Jeg liker godt dette garnet; det gir et slags kjølig, svalt inntrykk. Vet ikke hvorfor jeg tenker på peppermynte, men men...

Garnet jeg har farget er Safir denne gangen også, og siden jeg har en relativt liten bolle å farge i, (jeg "koker" i micro på samme måte som med Kool Aid) har jeg bare ett nøste av dette også. Derfor bruker jeg bare litt om gangen, slik at det rekker til flere små plagg :)

Jeg kaller dette mønsteret for "skorsteinsmønster", men aner ikke om det er riktig. Synes i alle fall det er et fint mønster når jeg bare skal bruke litt kontrastfarge. Og for en gang skyld tror jeg at jeg skal beholde sokkene selv... kanskje *smil*

1 kommentar:

  1. Det var en smart måte å bruke slike kontrastfarger på, og kjekt med restenøster en har også. Morsommere enn å strikke bare striper. Jeg synes skorsteinsmønster passa veldig bra som betegnelse. Jeg har også vært borti at det er kalt bikubemønster, men syns ditt navn passa bedre.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!