lørdag 2. januar 2016

Strikk fra i fjor og Godt nytt år!

2015 var et veldig spesielt år for vår familie, med mange vanskelige utfordringer men også mange store gleder.
Noe som har vært viktig for meg i året som har gått, er å strikke til "hjertebarna" på Rikshospitalet. Det har blitt en del tepper etterhvert. Her er to av de siste som er helt ferdige: 


Striper er litt motiverende når man strikker store tepper i babyull, og jeg synes det er fint med skråstriper. 


Begge teppene er ca. 100x100 cm. Riksen etterlyser store tepper, og da skal de få det av meg! 
*****
Jeg ønsker dere alle et godt år med nye erfaringer og utfordringer, fine opplevelser og gode menneskelige relasjoner. Nå er det nytt år og nye muligheter!

7 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Så fine babytepper du strikker - et flott bidrag til de små :)

    SvarSlett
  2. Herlige babytepper har du strikkt. Beste prosjektene for gode formål.
    Hilsen til deg veldig hjertelig. Ha et riktig godt nytt år med dine.
    Jeg ser frem til blogg din. Nyttårsklem fra Viola

    SvarSlett
  3. Riktig godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Riktig godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Flotte tepper! Håper de verste utfordringene er et tilbakelagt stadium.

    Godt nytt år!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Så fint at du strikker til de som trenger det mest. Veldig søte tepper.
    Nå er jula over, og jeg har ryddet bort alt utenom juletreet, ett år til neste gang - masse tid å strikke på.
    Håper 2016 bringer glede :)

    SvarSlett
  7. Fine tepper.Striper eller mønster gir det lille ekstra. Og det hjelper på motivasjonen når det skorter på ;-)

    Ha en flott helg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!